Personel i Zarządzanie 6/2022 (PDF)

Personel i Zarządzanie 6/2022 (PDF)

Dziś młodzi chcą zmieniać biznes. Dane wskazują, że w Polsce osób urodzonych po 1995 r. jest już 6 milionów, dlatego firmy powinny się z nimi liczyć. Przedstawiciele pokolenia Z, bo to o nich mowa, konkretnie wskazują, co chcą robić i w jakich organizacjach pracować. Przede wszystkim oczekują oni równego traktowania, prawa głosu bez względu na zajmowane stanowisko, równowagi praca-życie, a także społecznego zaangażowania firm, z którymi zamierzają związać swoją zawodową przyszłość.

pełny opis expand_more

PRODUKT NIEDOSTĘPNY

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close

Dziś młodzi chcą zmieniać biznes. Dane wskazują, że w Polsce osób urodzonych po 1995 r. jest już

6 milionów, dlatego firmy powinny się z nimi liczyć. Przedstawiciele pokolenia Z, bo to o nich mowa, konkretnie wskazują, co chcą robić i w jakich organizacjach pracować. Przede wszystkim oczekują oni równego traktowania, prawa głosu bez względu na zajmowane stanowisko, równowagi praca-życie,
a także społecznego zaangażowania firm, z którymi zamierzają związać swoją zawodową przyszłość. Te oczekiwania już wdrażają w organizacjach, w których pracują. Więcej na temat tego, co jest ważne dla generacji Z w pracy, a także w jaki sposób firmy mogą sprostać oczekiwaniom młodych, dowiedzą się Państwo z tematu numeru.

  • Jacy są i jakiej pracy poszukują postmilenialsi?

Generacja Z w Polsce liczy już ponad 6 mln ludzi. Ta duża grupa młodych osób zasila właśnie rynek pracy. Dorastanie w epoce cyfrowej i rzeczywistości „instant” ukształtowało ich specyficzne podejście do życia zawodowego. Jak Zetki zachowują się w miejscu pracy? Czego oczekują od swoich pracodawców i jak postępować z nimi, by i pracownik, i pracodawca czerpali satysfakcję ze współpracy? Dlaczego tematy związane z równością są dla nich tak bardzo istotne? Jacy są i jakiej pracy poszukują postmilenialsi?- na te pytania odpowiada Marcin Nowosad, HR Business Partner RocketJobs.pl.

  • Splątane pokolenia. Jak wspólnie budować przyszłość?

Nowe pokolenie wchodzące na rynek pracy i burzące stare przyzwyczajenia nie jest niczym niezwykłym dla organizacji. Temat ten jest kwestią wpisywaną na stałe w plan spotkań i działań pionów HR. Jednak szybkie tempo zmian technologicznych, wyzwania, jakie powstały w związku
z reorganizacją modelu pracy w okresie pandemii w połączeniu z różnorodnością pokoleń pracujących jednocześnie (pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, milenialsi i pokolenie Z), stwarza nową sytuację i nowe wyzwania dla organizacji.

- Dorota Dublanka, Dyrektor zarządzający, dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich i Organizacji
w KIR.

  • Jak pojedynek oczekiwań zamienić w dialog w czasie rekrutacji?

Świadomość, że dziś mamy do czynienia rynkiem pracownika, jest dla wielu kandydatów komfortowa. Można jednak zaryzykować stwierdzenie, że opinia ta jest dość powierzchowna.
W praktyce rynek pracy wciąż nie jest w pełni ukierunkowany na pracownika, co w znacznym stopniu utrudnia życie i HR-owcom, i samym kandydatom do pracy. Jak można temu przeciwdziałać zwłaszcza w perspektywie wchodzenia na rynek pracy zupełnie nowego pokolenia? – Martyna Toczyska, Growth Manager w Grupie Absolvent.

  • Strategie firm w komunikacji z młodym pokoleniem.

Sformułowania „wojna o talenty” po raz pierwszy użyła w 1997 r. firma McKinsey. Na skutek zmian demograficznych oraz ewolucji postaw i oczekiwań kandydatów, zwłaszcza z pokolenia Z, weszliśmy w kolejny etap tej wojny, wymagający modyfikacji strategii komunikacji. Przyjrzyjmy się, w jaki sposób pracodawcy kontaktują się z kandydatami wchodzącymi właśnie na rynek pracy.- Joanna Kotzian, strateg wellbeingu i współtwórczyni Well.hr

Poza tym w numerze:

  • 5 perspektyw

– poradnik dla działów HR. Na czym się skupić wobec kryzysu i jego długofalowych konsekwencji?

Magdalena Strózik, Magdalena Sokołowska

  • Rzemiosło emocji. O psychologii w rekrutacjach online.

Elżbieta Majewska-Drąg, Aleksandra Kujawiak

Świadczenia pozapłacowe w walce o najlepszych.

Czyli jakich benefitów oczekują pracownicy?

  • Mentoring w zmianie.

W jaki sposób można zmaksymalizować efekty jego wdrożenia w czasie kryzysu?

Joanna Sosnowska, Ireneusz Zyzański

  • Gotowi na empowerment.

Jak nauczyć pracownika myślenia o firmie tak jakby był jej właścicielem?

Aldona Kucner

  • Biznes oparty na emocjach.

Czy problem zdrowia psychicznego pracowników to fakt czy trend?

Sylwia Szykuła

  • Drabina wnioskowania.

Czyli jak przekonania wpływają na rzeczywistość firmową?

Dorota Jurzysta

  • Wywiad: Poszukiwanie pracy to proces sprzedażowy

Rozmowa z Ernestem Wencelem, headhunterem wspierającym top menedżerów w poszukiwaniu pracy

Polecamy!

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Wydawca

Infor PL S.A.

Data wydania

2022-05-17

Liczba stron

100

Format

PDF

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek, których wydawcą jest INFOR, wysyłka zostanie uruchomiona po złożeniu zamówienia. W przypadku książek innych wydawców, wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Faksem:
(22) 761 30 31

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Poprzez komunikator Gadu Gadu: 5117020

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty