Krok po kroku pokażemy Ci, jak tworzyć reklamy
Zrozumiesz cel reklamy oraz dowiesz się, jak pozyskiwać klientów za pomocą Facebook, Instagram, YouTube, Google i nie tylko.
Ten kurs da Ci praktyczne narzędzia oraz instrukcje krok po kroku, które oszczędziły czas i pomogły nam zwiększyć zyski.
Kurs przygotowany przez Miriam Witych, Marka Piaska oraz Dawida Witych - praktyków z agencji marketingowej Webmetro.pl
Chcesz zbudować powtarzalny proces pozyskiwania klientów za pomocą reklam?
Pokażemy Ci jak!
Jesteśmy przede wszystkim praktykami, którzy wiedzą, co oznacza wydać własne "ciężko zarobione" 2.314.207 zł na reklamę na Facebooku oraz ponad 1 000 000 zł na reklamę na YouTubie, Google oraz Linkedin.
To, co ważne - do tej pory jako agencja wydaliśmy 32 mln złotych na reklamę w imieniu naszych Klientow.
Wnioskami oraz wzorami ponad 300 reklam dzielimy się w kursie!
Jednak nie o wydawanie tu chodzi, a o zwrot z inwestycji.
Pisząc książkę Zrozumieć Marketing, moim celem było pokazanie zasad, które pomogą zrozumieć klienta.
Zauważyłem, że bardzo niewielki procent przedsiębiorców oraz osób pracujących w zespołach marketingowych rozumie reklamę. Postanowiłem to zmienić.
Zauważyłem, że znaczna część osób, ma największy problem z określeniem, kto jest idealnym klientem oraz jak do niego dotrzeć.
Kurs Reklam powstawał od 2018 roku. Wtedy zbieraliśmy pierwsze wnioski i stworzyliśmy produkt tylko dla naszego zespołu. Celem było skuteczniejsze wdrażanie pracowników.
Okazało się, że nasi klienci chcieli również z niego skorzystać!
Kurs Reklam powstał po to, aby w zaledwie 2 dni pokazać Ci, czym są reklamy oraz jak je wykorzystać do pozyskiwania klientów.
Naucz się tworzyć reklamy
Czego się nauczysz z tego kursu?
Jak wybrać odpowiedni kanał reklamowy: Facebook, Instagram, YouTube, Google, Pinterest, Linkedin, Twitter, a może bardziej niszowy?
Jak znaleźć Twojego idealnego klienta w Internecie.
01.
02.
03.
Jak wdrożyć pracownika do działu marketingu lub samodzielnie zyskać kompetencje przyszłości. Reklama pozwala oszczędzić czas i zyskać więcej.
04.
Ile i jak wydać na reklamę, aby nie stracić i zwiększyć wyniki.
Dla kogo jest ten kurs?
Dla przedsiębiorców
i managerów
którzy chcą zrozumieć, czego wymagać od swojego zespołu, freelancera lub agencji
którzy poszukują praktycznych, łatwych do wprowadzenia narzędzi oraz instrukcji krok po kroku
Dla Project Managerów
którzy chcą podnieść swoje kompetencje, zwiększyć wynagrodzenie oraz być skuteczniejsi w codziennych obowiązkach
Dla specjalistów marketingu
Jeżeli jeszcze się nie znamy, to pozwól, że się przedstawię.
Nazywam się Marek Piasek. Nie jestem nauczycielem. Jestem przedsiębiorcą, który zakochał się w możliwościach, jakie dają lejki marketingowo - sprzedażowe w połączeniu z płatną reklamą na Facebooku, Instagramie, YouTubie, Google, LinkedIn.
Reklamy w połączeniu z lejkami marketingowo - sprzedażowymi pozwoliły mi, pozyskać ponad 20 000 klientów B2B w 4 lata z 67 krajów i sprzedać jedną z moich firm Wolves Summit.
Znajomość reklam, pozwoliła mi pozyskać ponad 200 000 leadów (kontaktów do potencjalnych klientów) oraz zbudować największy festiwal w Europie Środkowo - Wschodniej dla twórców internetowych See Bloggers.
Jestem praktykiem, razem z moim wspólnikiem Dawidem Witych prowadzę agencję reklamową Webmetro, gdzie w imieniu naszych klientów przeznaczyliśmy ponad 32 000 000 złotych na reklamę. To duża odpowiedzialność!
Jestem również autorem kilku książek: Zrozumieć Marketing, Jak Sprzedawać Kursy, Startup Manual - wydany w języku angielskim.
Otrzymałem nagrodę
od Russella Brunsona za wygenerowanie dochodu 1 mln dolarów za pomocą lejków, gdzie klientów kierowałem z płatnych reklam
Two Comma Club
Marek Piasek
Przedsiębiorca, autor książki Zrozumieć Marketing
Razem z Anną Popławską od kilku lat budujemy i rozwijamy nasze firmy. Początkowo Ania dołączyła do jednego z naszych projektów. W krótkim czasie wartość jaką wniosła do naszych zespołów spowodowała, że objęła udziały i stała się naszym wspólnikiem. Sam prze wiele miesięcy pod czujnym okiem Ani zdobywałem wiedzę na temat zarządzania projektami, którą mogłem zweryfikować podczas konsultacji indywidualnych. Kurs powstał z potrzeby spowodowanej tym, że szukaliśmy narzędzia, które pomoże nam w szybkim czasie wdrażać osoby zarządzające projektami. Zamiast za każdym razem tłumaczyć wszystko od nowa możemy przyznać dostęp do kursu, który stał się nieodłącznym elementem on-boardingu, czyli wprowadzenia nowej osoby do zespołu zaraz po zakończonej rekrutacji. Wierzę, że dostępny materiał szkoleniowy pozwoli Ci być skuteczniejszym managerem i wykonać zaplanowaną ilość zadań.
Dzięki konsultacjom z Anią zacząłem naprawdę zarządzać moim czasem, przez co znacząco wzrosła moja efektywność. Z powodzeniem stosuję metodę SMART do definiowania celów mojej firmy i otwierania projektów. Ustandaryzowałem używanie firmowego komunikatora i wprowadziłem Asanę do zarządzania projektami, co uprościło przepływ informacji w moim zespole. Spotkania, które prowadzę przynoszą teraz zamierzony efekt, bo zawsze upewniam się, że doprecyzowane są kolejne akcje do wykonania. Mam więcej czasu na budowanie strategii. Aktualnie staram się przekazać wiedzę zdobytą we współpracy z Anią do mojego zespołu, bo uważam, że każdy pracownik potrzebuje tych umiejętności i kompetencji.
Paweł Szwajkowski
Founder Planteon.pl
Świetnie wspominam współpracę z Anią nad projektami w Procter & Gamble. Ania posiada wieloletnie, nieocenione doświadczenie w prowadzeniu dużych, kompleksowych projektów. Dodatkowo jest osobą bardzo konkretną i wiedza przekazywana przez nią zawsze jest bardzo merytoryczna i skupiona na rozwiązaniu realnych problemów. Jest osobą bardzo sumienną, poświęca się powierzonym obowiązkom. Potrafi przekazywać skomplikowane treści w prosty sposób, dzięki czemu zastosowanie proponowanych przez nią rozwiązań w praktyce jest łatwe.
Senior IT Director, Procter & Gamble
Krzysztof Stefanski
Nasza indywidualne współpraca konsultacyjna z zakresu zarządzania projektami przerodziła się w stałe partnerstwo. Ania prowadzi teraz mój zespół i wdraża każdego nowego pracownika z zakresu efektywnej komunikacji, zarządzania projektami, a także organizowania pracy własnej, a ja mogę skupić się na budowaniu firmy. Cieszy mnie to, że dzięki naszej współpracy mój zespół pracuje teraz jak dobrze naoliwiona maszyna, bo najbardziej skomplikowane zagadnienia rozłożone są na proste zadania z określonymi terminami i sposobem komunikacji. Ania wsłuchuje się w moje potrzeby i problemy, aby znaleźć na nie najlepsze rozwiązania.
CEO FID Group
Filip Piechowiak
Agenda kursu
Wprowadzenie
1
Przygotowanie wytycznych do reklam
2
Ustawienie Kampanii w systemie reklamowym
3
4
Wprowadzenie Facebook
Czy warto robić reklamy na Facebooku
5
Jak przygotować Fanpage pod reklamy
6
Grupa docelowa
11
Zasady tworzenia reklam na Facebooku
10
Struktura Kampanii
Business manager, dlaczego warto z niego korzystać
7
8
Cele reklam na Facebook
9
12
Grupa docelowa - ustawienie lokalizacji
Jak sprawdzić statystyki mojej strony
23
Budżet
20
Jak sprawić, aby Facebook sprzedawał
Umiejscowienia
16
Zaawansowana grupa odbiorców
Tworzenie niestandardowych grup
17
22
19
Wiek i płeć - dobre ustawienia
13
Języki - dlaczego ta opcja jest przydatna
14
jak sprawdzić statystyki grupy docelowej
24
Pozyskiwanie fanów
21
Zasady nazywania grup docelowych
18
Czym jest piksel Facebooka
15
Grupy docelowe dla zaawansowanych 2
Grupy docelowe dla zaawansowanych 3
Grupy docelowe dla zaawansowanych 1
26
25
27
jak sprawdzić statystyki grupy docelowej
39
Zasięg wyznacznikiem sukcesu? Pomiar efektów
Zlecić na zewnątrz czy wewnętrzna obsługa
Jak sprawdzić statystyki mojej strony
35
36
38
Proces tworzenia reklamy
32
Co wyróżnia angażujący post
Jak od zera skonfigurować swoje konto na Facebooku
34
31
Co wyróżnia dobrą reklamę
33
Jak dobrze wybrać zainteresowania
37
28
Lead Ads
Grafiki do reklam
29
Testy A/B
30
Przepis na dobrą stronę docelową
57
Rozszerzenia reklam
Skuteczny copywriting
Strony docelowe
54
Wykluczające słowa kluczowe
Ranking reklamy
53
56
50
51
Słowa kluczowe
47
Planer słów kluczowych
48
Wprowadzenie reklamy Google i YouTube
Planowanie budżetu reklamowego
Jak dotrzeć do idealnego klienta krok po kroku
Typy i formaty reklam
44
43
45
Struktura konta
Dopasowanie słów kluczowych
52
49
Wybrane rozszerzenia reklam
55
46
Kierowanie na lokalizację
Możliwości reklam Google
41
40
Czym są Google Ads / Adwords
42
Tworzenie grafik
58
61
Nowe trendy
Formaty reklam YouTube
64
Metody optymalizacji reklam
Tag Manager
68
Strategie ustalania stawek
65
62
Podsumowanie strategii ustalania stawek
67
Google Zakupy
59
Reklamy graficzne
Jak tworzyć kampanię w sieci reklamowej
72
Reklamy Google - podstawowe ustawienia
71
69
Dodatkowe strategie ustalania stawek
66
Kampania YouTube
63
Jak tworzyć kampanię reklamową
70
Optymalizacja harmonogramu
60
Tworzenie konwersji
Tworzenie "list remarketingowych"
Kampania wideo
75
74
73
76
Podstawowe raporty
Jak optymalizować kampanię reklamową
77
Razem z zespołem zastanawialiśmy się, w jaki sposób wycenić Kurs Reklam.
Uznaliśmy, że chcemy zaproponować cenę, która pozwoli zacząć przygodę z reklamami bez długiego zastanawiania. Cena zatem powinna być atrakcyjna.
Z drugiej strony wiemy, ile sami wydaliśmy na zdobycie umiejętności i że jesteśmy w stanie nauczyć tego innych.
Uznaliśmy zatem, że cena kursu wyniesie 10000 razy mniej niż kwota, jaką wydaliśmy na własne reklamy.
Ile to kosztuje?
Potrzebujesz proformy? Kupujesz z zagranicy? Masz pytania?
Lub wyślij e-mail na: d.liecau@evenea.pl