nie czekaj! skorzystaj z oferty promocyjnej

Chcę skorzystać
(WAŻNA:

)

Krok po kroku pokażemy Ci, jak tworzyć reklamy

Chcę to!
Powiedz coś więcej

Zrozumiesz cel reklamy oraz dowiesz się, jak pozyskiwać klientów za pomocą Facebook, Instagram, YouTube, Google i nie tylko.


Ten kurs da Ci praktyczne narzędzia oraz instrukcje krok po kroku, które oszczędziły czas i pomogły nam zwiększyć zyski.

Kurs przygotowany przez Miriam Witych, Marka Piaska oraz Dawida Witych - praktyków z agencji marketingowej Webmetro.pl

Chcesz zbudować powtarzalny proces pozyskiwania klientów za pomocą reklam?

Pokażemy Ci jak!

Jesteśmy przede wszystkim praktykami, którzy wiedzą, co oznacza wydać własne "ciężko zarobione" 2.314.207 zł na reklamę na Facebooku oraz ponad 1 000 000 zł na reklamę na YouTubie, Google oraz Linkedin.


To, co ważne - do tej pory jako agencja wydaliśmy 32 mln złotych na reklamę w imieniu naszych Klientow.


Wnioskami oraz wzorami ponad 300 reklam dzielimy się w kursie!

Jednak nie o wydawanie tu chodzi, a o zwrot z inwestycji.

Pisząc książkę Zrozumieć Marketing, moim celem było pokazanie zasad, które pomogą zrozumieć klienta.


Zauważyłem, że bardzo niewielki procent przedsiębiorców oraz osób pracujących w zespołach marketingowych rozumie reklamę. Postanowiłem to zmienić.

Zauważyłem, że znaczna część osób, ma największy problem z określeniem, kto jest idealnym klientem oraz jak do niego dotrzeć.


Kurs Reklam powstawał od 2018 roku. Wtedy zbieraliśmy pierwsze wnioski i stworzyliśmy produkt tylko dla naszego zespołu. Celem było skuteczniejsze wdrażanie pracowników.


Okazało się, że nasi klienci chcieli również z niego skorzystać!

Kurs Reklam powstał po to, aby w zaledwie 2 dni pokazać Ci, czym są reklamy oraz jak je wykorzystać do pozyskiwania klientów.

Sprawdź

Naucz się tworzyć reklamy

Czego się nauczysz z tego kursu?

Jak wybrać odpowiedni kanał reklamowy: Facebook, Instagram, YouTube, Google, Pinterest, Linkedin, Twitter, a może bardziej niszowy?

Jak znaleźć Twojego idealnego klienta w Internecie.

01.

02.

03.

Jak wdrożyć pracownika do działu marketingu lub samodzielnie zyskać kompetencje przyszłości. Reklama pozwala oszczędzić czas i zyskać więcej.

04.

Ile i jak wydać na reklamę, aby nie stracić i zwiększyć wyniki.

Chcę to!

Dla kogo jest ten kurs?

Dla przedsiębiorców

i managerów

którzy chcą zrozumieć, czego wymagać od swojego zespołu, freelancera lub agencji

którzy poszukują praktycznych, łatwych do wprowadzenia narzędzi oraz instrukcji krok po kroku

Dla Project Managerów

którzy chcą podnieść swoje kompetencje, zwiększyć wynagrodzenie oraz być skuteczniejsi w codziennych obowiązkach

Dla specjalistów marketingu

Jeżeli jeszcze się nie znamy, to pozwól, że się przedstawię.

Nazywam się Marek Piasek. Nie jestem nauczycielem. Jestem przedsiębiorcą, który zakochał się w możliwościach, jakie dają lejki marketingowo - sprzedażowe w połączeniu z płatną reklamą na Facebooku, Instagramie, YouTubie, Google, LinkedIn.


Reklamy w połączeniu z lejkami marketingowo - sprzedażowymi pozwoliły mi, pozyskać ponad 20 000 klientów B2B w 4 lata z 67 krajów i sprzedać jedną z moich firm Wolves Summit.


Znajomość reklam, pozwoliła mi pozyskać ponad 200 000 leadów (kontaktów do potencjalnych klientów) oraz zbudować największy festiwal w Europie Środkowo - Wschodniej dla twórców internetowych See Bloggers.


Jestem praktykiem, razem z moim wspólnikiem Dawidem Witych prowadzę agencję reklamową Webmetro, gdzie w imieniu naszych klientów przeznaczyliśmy ponad 32 000 000 złotych na reklamę. To duża odpowiedzialność!


Jestem również autorem kilku książek: Zrozumieć Marketing, Jak Sprzedawać Kursy, Startup Manual - wydany w języku angielskim.

Otrzymałem nagrodę

od Russella Brunsona za wygenerowanie dochodu 1 mln dolarów za pomocą lejków, gdzie klientów kierowałem z płatnych reklam

Two Comma Club

Chcę kupić kurs

Marek Piasek

Przedsiębiorca, autor książki Zrozumieć Marketing

Razem z Anną Popławską od kilku lat budujemy i rozwijamy nasze firmy. Początkowo Ania dołączyła do jednego z naszych projektów. W krótkim czasie wartość jaką wniosła do naszych zespołów spowodowała, że objęła udziały i stała się naszym wspólnikiem. Sam prze wiele miesięcy pod czujnym okiem Ani zdobywałem wiedzę na temat zarządzania projektami, którą mogłem zweryfikować podczas konsultacji indywidualnych. Kurs powstał z potrzeby spowodowanej tym, że szukaliśmy narzędzia, które pomoże nam w szybkim czasie wdrażać osoby zarządzające projektami. Zamiast za każdym razem tłumaczyć wszystko od nowa możemy przyznać dostęp do kursu, który stał się nieodłącznym elementem on-boardingu, czyli wprowadzenia nowej osoby do zespołu zaraz po zakończonej rekrutacji. Wierzę, że dostępny materiał szkoleniowy pozwoli Ci być skuteczniejszym managerem i wykonać zaplanowaną ilość zadań.

Dzięki konsultacjom z Anią zacząłem naprawdę zarządzać moim czasem, przez co znacząco wzrosła moja efektywność. Z powodzeniem stosuję metodę SMART do definiowania celów mojej firmy i otwierania projektów. Ustandaryzowałem używanie firmowego komunikatora i wprowadziłem Asanę do zarządzania projektami, co uprościło przepływ informacji w moim zespole. Spotkania, które prowadzę przynoszą teraz zamierzony efekt, bo zawsze upewniam się, że doprecyzowane są kolejne akcje do wykonania. Mam więcej czasu na budowanie strategii. Aktualnie staram się przekazać wiedzę zdobytą we współpracy z Anią do mojego zespołu, bo uważam, że każdy pracownik potrzebuje tych umiejętności i kompetencji.

Paweł Szwajkowski

Founder Planteon.pl

Świetnie wspominam współpracę z Anią nad projektami w Procter & Gamble. Ania posiada wieloletnie, nieocenione doświadczenie w prowadzeniu dużych, kompleksowych projektów. Dodatkowo jest osobą bardzo konkretną i wiedza przekazywana przez nią zawsze jest bardzo merytoryczna i skupiona na rozwiązaniu realnych problemów. Jest osobą bardzo sumienną, poświęca się powierzonym obowiązkom. Potrafi przekazywać skomplikowane treści w prosty sposób, dzięki czemu zastosowanie proponowanych przez nią rozwiązań w praktyce jest łatwe.

Senior IT Director, Procter & Gamble

Krzysztof Stefanski

Nasza indywidualne współpraca konsultacyjna z zakresu zarządzania projektami przerodziła się w stałe partnerstwo. Ania prowadzi teraz mój zespół i wdraża każdego nowego pracownika z zakresu efektywnej komunikacji, zarządzania projektami, a także organizowania pracy własnej, a ja mogę skupić się na budowaniu firmy. Cieszy mnie to, że dzięki naszej współpracy mój zespół pracuje teraz jak dobrze naoliwiona maszyna, bo najbardziej skomplikowane zagadnienia rozłożone są na proste zadania z określonymi terminami i sposobem komunikacji. Ania wsłuchuje się w moje potrzeby i problemy, aby znaleźć na nie najlepsze rozwiązania.

CEO FID Group

Filip Piechowiak

Agenda kursu

Wprowadzenie

1

Przygotowanie wytycznych do reklam

2

Ustawienie Kampanii w systemie reklamowym

3

4

Wprowadzenie Facebook

Czy warto robić reklamy na Facebooku

5

Jak przygotować Fanpage pod reklamy

6

Grupa docelowa

11

Zasady tworzenia reklam na Facebooku

10

Struktura Kampanii

Business manager, dlaczego warto z niego korzystać

7

8

Cele reklam na Facebook

9

12

Grupa docelowa - ustawienie lokalizacji

Jak sprawdzić statystyki mojej strony

23

Budżet

20

Jak sprawić, aby Facebook sprzedawał

Umiejscowienia

16

Zaawansowana grupa odbiorców

Tworzenie niestandardowych grup

17

22

19

Wiek i płeć - dobre ustawienia

13

Języki - dlaczego ta opcja jest przydatna

14

jak sprawdzić statystyki grupy docelowej

24

Pozyskiwanie fanów

21

Zasady nazywania grup docelowych

18

Czym jest piksel Facebooka

15

Grupy docelowe dla zaawansowanych 2

Grupy docelowe dla zaawansowanych 3

Grupy docelowe dla zaawansowanych 1

26

25

27

jak sprawdzić statystyki grupy docelowej

39

Zasięg wyznacznikiem sukcesu? Pomiar efektów

Zlecić na zewnątrz czy wewnętrzna obsługa

Jak sprawdzić statystyki mojej strony

35

36

38

Proces tworzenia reklamy

32

Co wyróżnia angażujący post

Jak od zera skonfigurować swoje konto na Facebooku

34

31

Co wyróżnia dobrą reklamę

33

Jak dobrze wybrać zainteresowania

37

28

Lead Ads

Grafiki do reklam

29

Testy A/B

30

Przepis na dobrą stronę docelową

57

Rozszerzenia reklam

Skuteczny copywriting

Strony docelowe

54

Wykluczające słowa kluczowe

Ranking reklamy

53

56

50

51

Słowa kluczowe

47

Planer słów kluczowych

48

Wprowadzenie reklamy Google i YouTube

Planowanie budżetu reklamowego

Jak dotrzeć do idealnego klienta krok po kroku

Typy i formaty reklam

44

43

45

Struktura konta

Dopasowanie słów kluczowych

52

49

Wybrane rozszerzenia reklam

55

46

Kierowanie na lokalizację

Możliwości reklam Google

41

40

Czym są Google Ads / Adwords

42

Tworzenie grafik

58

61

Nowe trendy

Formaty reklam YouTube

64

Metody optymalizacji reklam

Tag Manager

68

Strategie ustalania stawek

65

62

Podsumowanie strategii ustalania stawek

67

Google Zakupy

59

Reklamy graficzne

Jak tworzyć kampanię w sieci reklamowej

72

Reklamy Google - podstawowe ustawienia

71

69

Dodatkowe strategie ustalania stawek

66

Kampania YouTube

63

Jak tworzyć kampanię reklamową

70

Optymalizacja harmonogramu

60

Tworzenie konwersji

Tworzenie "list remarketingowych"

Kampania wideo

75

74

73

76

Podstawowe raporty

Jak optymalizować kampanię reklamową

77

Razem z zespołem zastanawialiśmy się, w jaki sposób wycenić Kurs Reklam.


Uznaliśmy, że chcemy zaproponować cenę, która pozwoli zacząć przygodę z reklamami bez długiego zastanawiania. Cena zatem powinna być atrakcyjna.


Z drugiej strony wiemy, ile sami wydaliśmy na zdobycie umiejętności i że jesteśmy w stanie nauczyć tego innych.


Uznaliśmy zatem, że cena kursu wyniesie 10000 razy mniej niż kwota, jaką wydaliśmy na własne reklamy.

Ile to kosztuje?

197 zł

Kupuję

Cena kursu to:

Potrzebujesz proformy? Kupujesz z zagranicy? Masz pytania?

Lub wyślij e-mail na: d.liecau@evenea.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - WolvesAcademy